top of page

MEDULA SİSTEMİ KESİNTİSİ


optik 1

T.C. SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI

Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü

 07.02.2016

DUYURU

SAĞLIK VE SİGORTA İŞLEMLERİNDE HİZMET KESİNTİSİ

 Kurumumuzun Veri Merkezi taşınması tamamlanmış, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik konfigürasyon çalışmaları devam etmektedir. Sistem alt yapısında yapılan performans çalışmasından dolayı 07/02/2016 tarihinde 14:30 itibariyle MEDULA Uygulamalarında (Hastane, Eczane, Optik, Şahıs ödemeleri) ve Sigorta uygulamalarında hizmet verilememiştir. Müdahalemiz sonucu sistem aynı gün 15:17 itibariyle yeniden hizmet vermeye başlamıştır.

Yukarıda belirtilen süre içerisinde sözleşmeli sağlık hizmet sunucuları SUT ‘nin “1.7.2 – MEDULA sisteminden kaynaklanan nedenlerle provizyon alınamaması” başlığı altında yer verilen;

(1) Kurum Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü yetkililerince imzalanacak bir tutanak ile tevsik edilmesi kaydıyla MEDULA sisteminden kaynaklanan arıza nedeniyle hasta takip numarasının alınamadığı süre zarfında Kurum sağlık yardımlarından yararlanma hakkının olduğunu yazılı olarak beyan etmek veya belgelemek suretiyle müracaat eden kişilerin sağlık hizmetleri Kurumca karşılanır. Daha sonra yapılan sorgulama sonucu bu kişilerin müstahak

 olmadığının tespit edilmesi halinde, tedaviye ait fatura bedeli ilgili sağlık kurumuna/kuruluşuna ödenerek gerekli yasal işlemler Kurumca yürütülür.” hükmü gereğince Sağlık Hizmet Sunucuları tarafından (Hastane/Eczane) Manuel Faturalama yapılabilecektir.

Bilgilerinizi rica ederim.

Comments


bottom of page